برنامه تجدید خاطره اردوی جنوب

هم زبان کویرم و طبع باران دارم

در سینه دلی شکسته پنهان دارم

در دفتر خاطرات من بنویسید

من هر چه که دارم از شهیدان دارم

این برنامه با حضور :

  * معاونت بنیاد شهید ؛ جناب آقای ولایتی

                            * معاونت فرهنگی بنیاد شهید؛ حجت الاسلام ابراهیمی  

 *مهمانی از  ستاد کنگره سرداران شهید شهرستان؛ جناب آقای پورقاسمی

* مسئولین اتحادیه استان ؛ جناب آقای فتاحی و خانم محبیان

* دانش آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان نور

* دانش آموزان شرکت کننده در طرح سرگذشت پژوهی شهدا

* مسئولین انجمن اسلامی شهرستان

 

 در تالار دکتر شریعتی مورخ 22/1/87 بابرنامه های متنوع برگزار گردید.

این برنامه بهانه ای بود برای تمام افرادی که در برنامه اردوی راهیان نور شرکت کرده بودند دوباره  دور هم جمع شوند و تجدیده خاطره ای شود.و درباره شان و منزلت شهدا صحبت گردید کسانی که روزی به جای ما روی این صندلیها می نشستند و یک روزه صندلی نشینان مکتب و دانشگاه حسینی شدند و امروز استاد و اسوه  ایثار و مقاومت گردیدند.و همانطوری که مسئول اتحادیه فرمودند شاید خدا  ما را دوست داشته و بر ما منت گذاشته و ما را مهمان شهدا کرده تا از نور وجودی آنان بهرمند شویم کسانی که تک تکشان بر گردن ما حق دارند وقتی که کنار یک شهید می نشینیم خیلی زود انس می گیریم و با او مانوس می شویم و با او حرفهای و رازهای  نگفتمان را ومشکلاتی را که دامان گیرمان شده است  می گوئیم  وقتی که تخلیه شدیم به آنان اقتداء میکنیم زیرا آنان به سید الشهداء که مصباح الهدی بود اقتداء کردند و همانطوری که آقای کاظمی گفتند دوستان دانش آموز می توانند با قلمها و نوشته های زیبایشان وتاثیراتی که از این خونها گرفته اند به شهدا بگویند شما  در را به روی ما نبستید بلکه راه را برای ما هموارتر نمودید. و ما آمده ایم به پاسداشت خون شهدا زنده شویم و از شهدا بخواهیم تا کمک مان کنند تا  دشمن  داخلی وجودمان  را که همان نفس اماره است  به بند بکشیم .